היום: הבחירות הגורליות בעיר בית שמש

דוד קורצווייל No Comments on היום: הבחירות הגורליות בעיר בית שמש
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הבחירות החוזרות שנכפו על תושבי העיר בית שמש, שיערכו היום נכנס ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול אל מעונם של מרנן ורבנן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון יהודה לייב שטיינמן והגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א וזכה לברכתם ולעידודם לקראת המערכה.

הגר"ח קנייבסקי שליט"א אף צירף מכתב בכתב יד קדשו כשאליו הצטרף אף הגראי"ל שטינמן שליט"א. במכתבו כותב הגר"ח: "בענין הבחירות בעיר בית שמש אשר ליהודא, שהרבה גופי תורה תלויים בזה, קדושה וטהרה, הכנסת כלה אלפי דירות לחרדים וכו', וכבר אמרו חז"ל בסנהדרין מפני מה זכה עמרי למלכות מפני שהוסיף כרך אחד בא"י, לכן אבקש לחזק שיבחר ראש עיר חרדי, ונזכה לגאולה שלמה בב"א"

על דבריו אלו של הגר"ח שליט"א הוסיף וכתב הגראי"ל שטיינמן שליט"א "גם אני מצטרף שיתרבה תורה ויראת שמים".

מרנן ורבנן אף חיזקו את ראש העיר הרב משה אבוטבול, ובירכו אותו ואת כל המסייעים להצלחת המערכה הגדולה בעיר בית שמש, שיצליח ה' דרכם, ואף הוסיפו כי הצלחת המערכה בבית שמש היא עניין של קידוש שם שמים ברבים, ולכך נקראים כל אשר רוח אלקים בקרבו לא לפרוש מן הציבור, אלא ללכת ולהצביע ואף להשפיע על אחרים שיצביעו, ובכך יצליחו לעשות למען עמנו ולמען ערי אלוקינו.
אבוטבול הרב שטיינמן

אבוטבול הרב קנייבסקי

בנוסף גם רבני משפחת אבוחצירא יצאו בקריאה נלהבת להצביע עבור משה אבוטבול ומפלגת ש"ס.
קריאת קודש רבני אבוחצירא

בתוך כך, כ- 1,300 שוטרים ייפעלו ביום הבחירות ויימצאו בקלפיות ובמוקדי החיכוך בהם נדרשת רגישות וזאת על מנת לאפשר את מהלכן התקין והחופשי של הבחירות במדינה דמוקרטית ולצד זה טיפול במפרי סדר בנחישות הנדרשת.

ביום הבחירות, החל משעות הבוקר יפתח אגף המבצעים במטה הארצי את המנמ"ל- מרכז ניהול משטרה לאומי , אליו תתנקז אינפורמציה בנושא הבחירות ומעקב אחר ניהול תקין.



0 תגובות